2 Stripboeken van Bosz met meeluister audio

55,50 29,95

Wissen

Auteur: Zampar
AVI E4 en M5  8+

 

Beschrijving

Koop de 2 meeluisterboeken met flinke korting!

Bosz 1 – In een wolk van zwavel
Bosz is nergens bang voor, zelfs niet voor het monster in zijn kast. Op een avond hoort hij luid gekreun en gebonk uit de kast. Bosz besluit het monster te grazen te nemen. Hij trekt de kast open en vindt het kleinste monster dat hij ooit gezien heeft! Als het monster ervandoor gaat twijfelt Bosz geen moment, hij gaat erachteraan! Over de daken jaagt hij achter het monster aan. Maar niemand weet hoeveel gevaar er op de loer ligt in de schaduwen van de stad…

Bosz 2 – Dit zaakje stinkt!
Op een avond heeft Raymond de rat ruzie met Gruffus het monster. Beiden zijn vrienden van Bosz en als Raymond boos weggaat, gaan de andere twee natuurlijk achter hem aan.
Bosz lijkt alweer te zijn vergeten hoe gevaarlijk het is in het riool onder de stad. De Schaduw zit nog steeds achter hem aan. Hij is iets vreselijks met Bosz van plan.

Uit dezelfde serie