Choco het minipaardje

Kies een variant:

Wissen

Beschrijving

Choco het paardje staat in haar stal. Ze is alleen en de stal is vies. Choco heeft er genoeg van. Ze wil hier weg! Ze schudt de staldeur heen en weer. Langzaam schuift de grendel opzij. Choco duwt de deur open. Ze kijkt om de hoek. Op het erf is niemand te zien. Dit is haar kans! Choco sluipt naar buiten, de nacht in. Op zoek naar een fijne plek om te wonen…

Uit dezelfde serie