Choco op bezoek bij opa

Kies een variant:

Wissen

Beschrijving

Roos is verdrietig, want haar opa is ziek. Kris bedenkt wat leuks: ze kunnen samen met Choco naar opa toe. Hij woont in een tehuis, dus ze kunnen niet naar binnen. Maar opa vindt het vast leuk om het paardje door het raam te zien. Choco heeft heel andere plannen. Zij wil nu ook écht bij opa op bezoek. Maar een paardje in het tehuis, gaat dat wel goed?

Uit dezelfde serie