Dansen is stoer man

Kies een variant:

Wissen

Beschrijving

Dansen alleen voor meisjes? Nee, joh! Dansen hoort ook bij jongens. Hiphop, popping. Je leest er alles over in dit stoere boek voor dyslectische kinderen van 8-12 jaar. Wist je dat er een land is waar agenten balletles krijgen? Zo leren ze zich mooier bewegen als ze het verkeer moeten regelen. Dansen hoort echt bij ons. Denk maar aan hiphop of popping. En rolstoel-dans, ballet, volksdans en tapdans. Dansen deden mensen al in de oertijd. Lees er alles over in dit boek.

Uit dezelfde serie