De ramp van Goudgroef

Kies een variant:

Wissen

Beschrijving

“Een grote groep helpers vertrekt naar Goudgroef. Rik mag niet mee, omdat hij te jong is. Hij baalt. Opeens komt zijn paardje Kik hem halen. Kik maakt het gevaar-teken met zijn hoef. Wat bedoelt hij daarmee? Rik besluit achter de helpers aan te gaan. Al snel haalt hij de mannen in. Ze worden bedreigd door gevaarlijke Koki-indianen. Zal het Rik lukken zijn vrienden te redden? En zijn ze daarna nog op tijd om de mijnwerkers te bevrijden?”

Uit dezelfde serie