Een paard voor Rik

Kies een variant:

Wissen

Beschrijving

Rik krijgt het paard van de koetsier. Hij noemt hem Kik. Maar wat moet hij met het gewonde dier beginnen? Gelukkig schiet het indianenmeisje Maan te hulp. Zij brengt Rik naar het kamp waar ze woont. Medicijnman Uil spalkt het been van het paard en schrijft rust voor. Over een week mag Rik het paard komen halen. Maar als hij dat doet, is Kik er niet meer …

Uit dezelfde serie