Feest in groep drie

Auteur: Marianne Busser en Ron Schröder

AVI M3

Kies een variant:

Wissen

Beschrijving

De juf van Koen en Lot is zoek. Ze is al een maand weg. Eerst kwam juf Riek, die was heel vaak kwaad. En nu is juf Aaf in groep drie, maar bij juf Aaf is het ook niet leuk. Koen en Lot willen niet meer naar school. Was juf Roos er maar weer. Maar op een dag is het feest. Groot feest in groep drie.

Veilig en goed leren lezen met de avonturen van Koen en Lot van Marianne Busser en Ron Schröder. Speciaal voor leerlingen van de basisschool groep 3 (AVI M3).
Met sprankelende illustraties van Mark Janssen
Alledaagse herkenbare thema’s voor kinderen van 6 jaar en ouder
Echte verhalen met ‘kop en staart’ voor beginnende lezers
Door CITO goedgekeurd

Uit dezelfde serie