Gekke dieren, ze leven overal

Kies een variant:

Wissen

Beschrijving

Vreemde vogels en rare snuiters, ze leven overal! Een kleurrijk en aansprekend boek over dieren voor kinderen van 8-12 jaar. Met een lager AVI-niveau, maar beslist niet kinderachtig. Er leven meer dan één miljoen diersoorten. En nog wordt er elke dag wel een nieuw dier ontdekt! Een dier met rare stekels. Of eentje dat zo klein is als een speldenknop. Sommige zijn erg eigenaardig om te zien.

Uit dezelfde serie