Gloepidan Dubbeldik!

Kies een variant:

Wissen

Beschrijving

Dubbeldik! Dus 2 verhalen: Lars en het buitenaardse wezen en Gloepidan het buitenaardse wezen keert terug

Lars en het buitenaardse wezen: Op een avond ontmoet Lars een bijzonder wezen. Het vraagt hem om hulp. Gloepidan is een echt buitenaards wezen. Hij heeft een schuimschip waarmee hij een noodlanding op de aarde heeft gemaakt. Lars is niet onder de indruk, omdat de vreemdeling helemaal niet cool is. Toch neemt Lars Gloepidan mee naar huis. Dan merkt hij dat het niet meevalt om weer van een buitenaards wezen af te komen…

Gloepidan het buitenaardse wezen keert terug: Gloepidan is terug! Lars en Sara zijn heel blij hun buitenaardse vriend weer te zien. Maar Gloepidan heeft slecht nieuws. De aarde is in gevaar, er komen meteorieten aan! Zal het Gloepidan en zijn vrienden lukken om de aarde te redden?

Uit dezelfde serie