Het bloedhuis

Auteur: Manon Sikkel
AVI E5  9+

 

Kies een variant:

Wissen

Beschrijving

Storm woont in het dorpje Bommel. Een keurig dorpje, waar nooit iets gebeurt. Op een middag komt zijn beste vriend Boris bij hem spelen. Van Storms moeder mogen ze niet in de kelder spelen. Maar daar trekken ze zich niets van aan. De kelder is juist spannend! En dan is Boris ineens verdwenen.

Uit dezelfde serie