Het griezelkasteel (2 in 1 boek)

Kies een variant:

Wissen

Beschrijving

Een 2 in 1 boek

De kleine tovenaars: Dit verhaal gaat over de tweeling Brin en Arlo, hun bezorgde ouders en hun grote zus Ella. Eerst ontdekken de jongens op school iets heel leuks over zichzelf. Dan geven ze Ella op haar verjaardag een ‘mooi’ cadeau. Nog mooier dan ze zelf hadden gedacht.
De kleine monsters: Stel je voor: een school waar kinderen slakken in de thee doen van hun meester. Waar ze kikkerdril over hem heen kiepen. En dat dat precies de bedoeling is! Welkom op de Dokter Ssteven Ssteels School voor kleine Monsters.

Uit dezelfde serie