Koen wint een prijs

Auteur: Marianne Busser en Ron Schröder

AVI E3

Kies een variant:

Wissen

Beschrijving

Koen mag met de hele klas naar de speeltuin. Ze gaan met de bus. Lot kan niet mee, want haar been zit in het gips. Ze is van de trap gevallen. Koen vindt het heel erg. Dan heeft Koen een plan en de juf helpt mee. Hoe zal dit aflopen?

  • Met sprankelende illustraties van Mark Janssen
  • Alledaagse herkenbare thema’s voor kinderen van 6 jaar en ouder
  • Echte verhalen met ‘kop en staart’ voor beginnende lezers
  • Door CITO goedgekeurd

Uit dezelfde serie