Mortina Op vakantie aan het mysterieuze meer

Kies een variant:

Wissen

Beschrijving

Eindelijk op vakantie! Mortina en haar familie zijn al eeuwen niet meer geweest. Bestemming: Villa Tierelantijn van tante Tang en neefje Dilbert. Lang kunnen ze echter niet ontspannen: Mortina ontdekt dat een saaie ambtenaar de villa te koop wil zetten. Die lijkt immers al jaren leeg te staan. Lukt het hun om het huis te redden voor het te laat is?

Uit dezelfde serie