Nimfje Nanoe, Zijn riviernimfen gevaarlijk

Kies een variant:

Wissen

Beschrijving

Nimfje Nanoe woont in een bouwput. Ze is op zoek naar avontuur en besluit dat ze naar de zee gaat. De weg erheen is heel gevaarlijk. Nanoe moet zorgen dat geen mens haar ziet. Anders zullen ze haar als een vis in de pan gooien. Ze is opgelucht als ze riviernimfen tegenkomt. Maar willen de vreemde nimfen haar helpen bij de zee te komen.

Uit dezelfde serie