Robin met de Hoed DUBBELBOEK

Kies een variant:

Wissen

Beschrijving

Robin met de Hoed en zijn groene mannen beleven in dit boek twee avonturen! De Groene Mannen waren ooit boeven. Ze woonden in het bos. Gelukkig waren ze ook dapper. Ze vingen de slechte sheriff Guppie. Zo hielpen ze de Hertog van Dapperdal en al zijn onderdanen! Nu zijn de Groene Mannen geen boeven meer. Hertog Dapperdal is hun vriend. Ze wonen in het bos en … doen niet zo veel. De Groene Mannen vervelen zich. Ze willen lol hebben. Ze willen iets te doen hebben. Een opdracht! Ze moeten op zoek gaan naar de Rode Draken.

Uit dezelfde serie