Robin met de hoed en de zwarte Ridder

11,80

Upgrade – alleen de inlogcode naar audio

Auteur: Philip Ardagh

Ook als karaoke-lezen variant verkrijgbaar met een online abonnement op HYboek.nl

Beschrijving

Propje is op weg naar de Groene Mannen van Gravendonk. Ze wonen in het bos en zijn heel dapper. De Groene Mannen hebben een speciale opdracht voor Propje. Hij moet met de enorme, nare Ridder Remi vechten. De Groene Mannen zijn een dievenbende. Maar hij is de enige die het kan doen. Kan de kleine Propje de grote, sterke Remi verslaan? Geen zorgen! De Groene Mannen hebben een plan. En een kool.

Uit dezelfde serie