Roofridder Robbie Dubbelboek

Kies een variant:

Wissen

Beschrijving

Twee verhalen in 1 boek: – Roofridder Robbie en het roestige harnas en – Roofridder Robbie geeft vliegles

Roofridder Robbie en het roestige harnas: Roofridder Robbie is de winter zat. Gelukkig zorgt zijn vader Ronald voor afleiding. Hij heeft zo veel wild zwijn gegeten dat hij niet meer uit zijn harnas komt. Kunnen Robbie en zijn trouwe knaap Snotneus hem bevrijden?

Roofridder Robbie geeft vliegles: Roofridder Robbie en zijn knecht Snotneus spelen verstoppertje. Dan komen ze de Klusdraak tegen. Hij is erg verdrietig. Hij droomt ervan te kunnen vliegen, maar hij heeft geen vleugels.
Robbie en Snotneus bedenken een plan om de Klusdraak de lucht in te krijgen.

Uit dezelfde serie