Tessa verveelt zich

Kies een variant:

Wissen

Beschrijving

Saaaaaaai! Tessa verveelt zich. Ze heeft geen zin om te tekenen of te lezen. Haar vriendin Anne heeft geen tijd en haar zusje Lies slaapt. En nu moet ze ook nog mama helpen met opruimen. Ze gaat liever koekjes kopen met Lies in de kinderwagen. Dan toetert er een auto. Twee paarden lopen op straat. Er is iets mis. Zo erg dat Tessa haar zusje helemaal vergeet.

Uit dezelfde serie